СОЦИАЛНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ
Данните, които позволяват да опознаем по-добре обществото, в което живеем
НИЕ МОЖЕМ ДА НАПРАВИМ ЗА ВАС:
ИЗСЛЕДВАНИЯ НА ОБЩЕСТВЕНИТЕ НАГЛАСИ
Специализирани проучвания в зависимост от потребностите на клиента. Задълбочената ни експертиза върху тенденциите в отделните обществени сфери осигурява допълнителна придадена стойност на проектите ни.
ИЗСЛЕДВАНИЯ НА ПУБЛИЧНИТЕ УСЛУГИ
Изследователски център “Тренд” предлага на клиентите си да анализира запознатостта и нагласите на гражданите към публичните услуги, степента им на удовлетвореност, зоните на критика и конфликтните точки.
СОЦИАЛЕН МАРКЕТИНГ
В съвременния свят социалната отговорност на правителствата, местни власти и компании е един от най-важните фактори за обществена подкрепа и доверие. Нарастващата чувствителност на гражданите към проблеми може да привлече хиляди в защита на дадена кауза, но може и да породи сериозни социални конфликти.
ИЗСЛЕДВАНИЯ НА КОМУНИКАЦИОННИ, РЕКЛАМНИ И ИМИДЖОВИ КАМПАНИИ
Изследователски център “Тренд” предоставя възможността чрез комбинация от количествени и качествени методи да се сегментира определена целева група. Това ще позволи да се установят стартовите нагласи, както и да се проследи ефекта от дадената кампания. Този тип изследвания са в помощ на институциите, компаниите и организациите в стратегическото им планиране, съдействат за информирането и ангажирането на гражданите в техните инициативи.