ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ МЕТОДИ
Количествени методи
Количествените методи, приложени към професионално изготвени представителни извадки на различни целеви групи, дават възможност за извършване на широка гама от измервания на реалното състояние и тенденциите, които ще ви ориентират във вземането на най-ефективните решения.
Чрез тях можете да установите: потенциални или реални клиенти; аудитории, посетители; степен на удовлетвореност, подкрепа и лоялност; интерес към продукти, кампании и предавания; да оценявате ефективността от определени въздействия; да проследявате тенденции, да извършвате мониторинг на политики и рекламни кампании, да прогнозирате бъдещо поведение и развитие.
Ние можем да Ви предложим:
- Ad Hoc проучвания /с еднократен, неповторим дизайн/;
- Периодични /Tracking/ – с един и същ дизайн и определена повтаряемост във времето с цел да се проследяват тенденции в измененията;
- Непрекъснати /Continuous/ – изследвания, които се провеждат с един и същ дизайн без прекъсване във времето.
Ние предлагаме:
Пряко стандартизирано интервю (CAPI – Computer-Assisted Personal Interview)
- Подходящо за достигане до максимално широк кръг от представителна извадка за населението в цялата страна или за определени региони;
- Въпросникът се попълва на таблет от обучени интервюери;
- Възможност за тестване на всякакъв вид печатни материали и концепции;
- Постоянен контрол върху реализирането на интервютата;
- Постоянен контрол при изпълнението на извадката.
Пряко стандартизирано телефонно интервю (CATI – Computer-Assisted Telephone Interview)
- Подходящо за реализиране на експресни, кратки по времетраене проучвания сред разнообразни таргет групи;
- Попълването на въпросника се извършва с компютър;
- Въпросникът се попълва от обучени интервюери на агенцията;
- Постоянен контрол върху реализирането на интервютата;
- Постоянен контрол при изпълнението на извадката.
Стандартизирано онлайн интервю (СAWI – Computer-Assisted Web Interview)
- Подходящо за реализиране на проучвания сред специфични таргет групи;
- Подходящо за реализиране на проучвания по чувствителни теми;
- Попълването на въпросника се извършва самостоятелно от респондента онлайн;
- Възможност за тестване на всякакъв вид концепции, печатни, аудио и видео материали;
- Постоянна актуализация на данните;
- Контрол при изпълнението на извадката.